Thursday 2 February 2012

Zaman Dulu..

teringat pulak zaman kecik-kecik dulu..

comeynye

ni masa adik bongsu kami baru lahir

hidup aku memang bersama mereka dari kecik


aku antara golongan yang selalu kena buli dengan abang-abang aku...
mentang-mentang la aku sorang je perempuan dalam adik beradik aku..

tapi bila aku dah besar, aku tergelak plak bila ingat balik...

tapi kadang-kadang aku ni jahat jugak,
aku selalu mengadu kat mama bila abang-abang aku buat hal..
balik rumah je terus kena piat telinga...

hahahaha,
sorry along!!
sorry angah!!
siapa suruh buli achik kan...

dulu, aku selalu follow abg aku ke mana pun,
tapi diorang tak suka aku follow, sebab aku perempuan...
budak kecik plak tu..
tak boleh nak bawak lasak-lasak sangat..

tapi aku ni jenis degil..
aku follow gak abg-abg aku panjat bukit batu berhampiran umah aku...
bukit tu tinggi sangat..
last-last, aku terjatuh tergolek dari atas sampai bawah bukit..
lutut aku terkoyak..

aku nangis~
uwwaaaaaa!!!!

apa riaksi abg-abg aku??

aku lak yang kena marah..
tulah achik, nak ikot sangat, achik kan perempuan, duduk jela kat rumah main dengan mama!!
aku kene marah..

oooo, ko marah aku ae?? tak pe, tak pe!!!
balik rumah aku mengadu lagi...

aku menang lagi!!
suka aku tengok abg-abg aku kene marah..
aku just duduk belakang mama sambil jelir lidah kat abg-abg aku...

hahahahahahaha....

sekarang semua dah besar..
nak jumpa pun susah...
emmm, achik sayang along, sayang angah...
sorry ye kalau adik perempuan yang comel ni mendatangkan masalah kat along n angah...

SEKIAN
^_^

5 comments:

  1. mana bleh, haha,
    acik smbut befday amin ke?

    ReplyDelete
  2. nak sambut, tapi xde cuti lagi la... jom la smbut sekali... along cuti bila?? boleh smbut sekali besday along...

    ReplyDelete
  3. Alahai..comeylll...
    Achik,,jgn lupe follow blog aq..blog aq pn bru lg..ngee~~

    ReplyDelete