Saturday 4 February 2012

Zaman Dulu (1)..

Assalamualaikum..

hari ni entry aku pasal zaman dulu lagi,
tapi bukan pasal aku dan adik beradik aku,
ni pasal aku dengan kawan aku masa aku kat sekolah rompin dulu..

rasanya tak perlulah aku mention nama sekolah aku,
takut mengaibkan je nanti..

C E R I T A   B E R M U L A


masa aku form1, aku duduk kat asrama..
first time duduk asrama memang agak susah la nak uruskan diri..
al-maklumlahkan..
kat rumah semuanya mama yang uruskan...

ada laa seorang ni, dia tua setahun dari aku
dia ada perangai kedekut yang melampau..

yang tu aku tak kisah sangatlahkan...
yang aku kisahnya,

kalau dia nak makan, dia akan duduk dalam locker dia..

P E L I K N Y A ! ! !

serius sangat pelik dan kelakar...
yang kami dapat hanyalah bau je...

kalau makan biskut ke, tak pelah lagi...
ni makan burger pun nak sorok-sorok dalam locker..
macamlah kami nak sangat...
tak pelah akak, akak teruskanlah makan dalam locker tu...


akak layak ni masuk
Book World of Record

nanti saya isikan borang ye...

S E K I A N   ^_^

No comments:

Post a Comment