Sunday 26 February 2012

Minngu yang Sibuk

"Mana kinah ni.. tak update blog pun.."

hei, aku tgh nak update la ni..

biasa la, menteri macam aku ni memang selalu sibuk.. (feeling-feeling VVIP la pulak)

aku posting kat KKIA Jln Raja Abdullah..
ni pakcik dolah punye jalan aku bertapak..
ko jangan main-main... MAFIA tu...

aku balik lewat petang, tu yang tak ada masa nak update..

KKIA Jln Raja Abdullah
klinik kami menghadap KLCC (perasan ada klinik sendiri)

seronok kot kerja kat klinik..
berbeza dengan dekat ward...
staff nurse dia semua baik, ramah dan selalu mengajar kami yang baru nak naik...

tapi pernah la sekali aku kene marah, 
tu pun sebab salah aku jugak, main-main buat keje..
sorry kak... saya janji saya tak buat lagi...

kena FOCUS bila bekerja...

group kami
kena bagi talk

pergi home visit

bila dah bekerja dalam kalangan community ni, kena la melawat rumah orang...
yela, nak tengok dia sihat ke tak...
first time pergi sangat teruja,
kali kedua pergi tak ada orang pulak...

last sekali, jadi KLCC visit pulak...

"pakcik, jom la kita pergi KLCC, pakcik tak kesian ke kat kami" merayu kami kepada driver van...

"okeh, pakcik bagi masa kamu semua setengah jam je pergi jalan" 

yeay!!! rayuan kami di terima...

dan 1jam la kami bertapak di sana menikmati keindahan ciptaan Tuhan..

S E K I A N   ^_^

No comments:

Post a Comment