Tuesday 19 February 2013

Setelah sekian lama tak hupdate

Assalamualaikum.

Perghhhh, berkurunkan aku tak update blog.

Bersawang dah ni. 

Fuhh fuhh fuuuhhhhh *tiup habuk*

Bukan tak nak update. Aku ni online guna internet UiTM. Sebelum ni boleh je online. Sejak dua tiga empat lima  menjak ni tak boleh pulak dah. Tak habis2 dengan access denied. Stress aku.

Dah kerja hupdate menghupdate blog aku ni tergendala.

Kalau aku kat rumah lancar jela nak update blog pun. Pakai berukben, apa susah. Ni kat kolej, nak hupdate gone?!!

Aku ni byk cerita baru nak share tapi tak cukup jari pulak nak menaip. Tunggu la ye jari aku tumbuh byk sikit. Boleh laa hupdate dengan lajunya.

Tunggu la malam sikit aku hupdate. Dah maghrib ni.

P/S: Blog blog jugak, solat jangan tinggal. *muhasabah diri*

No comments:

Post a Comment