Sunday 12 February 2012

Overnight

Assalamualaikum w.b.t.

first time overnight dengan mereka..
MY NEW FRIENDS

WEEHOOO!!!

seronok juga laa...
dalam perancangan, aku tak nak overnight pun,
tapi disebabkan kelewatan dan memang confirm tak sempat aku nak melepasi pagar UiTM Puncak Alam before pukul 11 malam,
aku pun buat keputusan untuk overnight

first time lepak dengan itik dan kawan-kawan itik,
AKU:
- dah jadi macam perempuan melayu terakhir,
diam sambil kepala tunduk tengok ibu jari kakiku yang comel.. ececeyy
kalau geng-geng aku tengok keadaan aku masa tu mesti diorang tak percaya... memang berbeza dengan perangai aku sebenar (mulut tak gheti-gheti nak diam) hahaha

- tak faham speaking 'ganu' diorang tu...
yang aku tau, na na na na ganu kite~ (lagu ganu)



D E S T I N A S I    P E R T A M A


then, kami lepak la
mid valley megamall

main bowling, basketball, dan tengok wayang kat Mid Valley
seronok!!!

D E S T I N A S I   K E D U A

makan time!!!

makan besar bersama mereka..
seafood pulak tu...
yummmy~

D E S T I N A S I   K E T I G A

karaoke & pool
apa ntah nama tempat tu...
aku lupa pulak..

tapi aku tak layan mana tempat ni..
sebab aku tak tahan dengan bau rokok yang kuat
aku banyak lepak kat luar je dengan 'si itik homeh'
borak-borak...
wink3~
seronoknya

D E S T I N A S I   K E E M P A T

okeh, kami dah tak tau nak pergi mana..
hurmmm, fikir jap..

kita lepak dataran merdeka jela sampai pagi...
okeh jom...
masa tu memang ramai sangat orang lepak
so, tak ada la aku nak takut sangat lepak situ..
sampai la pukul 5.30 pagi, kami pun bertolak balik UiTM Puncak Alam

waaahhhh!!!
seronoknya berjalan dengan kamu wahai itik...
oppsss jangan marah ye...
hehehe

S E K I A N   ^_^

No comments:

Post a Comment