Wednesday 16 January 2013

Mata juling+kabur

Assalamualaikum.

Waaahh, hari ni shopping sakan kau Mak Nah oi!! Habis duit aku RM50 untuk hari ni saje. Belum lagi esok lusa. Paraaahhhh!!!

Dah la every week aku keluar  tengok wayang+bowling. Amboi Mak Nah, kau tu anak Tan Sri ke nak perabihkan duit je kejenya?? Ke bini Dato' kau ni?? Kau tu student lagi la Senah oi!! Mengharap duit PTPTN pulak tu. Cuba la berjimat cermat sikit.

Aku baru je beli jam baru 3hari lepas. Tak sampai seminggu pun aku pakai, dah sangkut pulak dengan ice watch. Tak ke membazir ke namanya tu?
OMG!! Nice one!!


Dah dapat jam, beg baru pun tersangkut la. Yipppyyyy, new bag!!!! (tengok duit dlm bank terus rasa menyesal beli tadi, hmmmm =..=)

Enough okey!! Sengkek dah aku sekarang. Kene kembali duduk tepi jalan bawak tempurung kelapa sambil berzapin. Dapat seribu dua jadi ar. Menambahkan pendapatan la bak kata aku.

P/S: Sesiapa yg rasa serabut tgk duit bersepah2 kat stor duit tu, apa lagi, hulur la 2 3ribu kat aku. Korang pun dapat pahala free. Ye dakk??

No comments:

Post a Comment