Monday 7 January 2013

Aku terkena minyak dagu??

Assalamualaikum.

Tajuk nak gempak, hahaha.

Hari Selasa hari yang bagus sebab tak ada kelas. Punya la syiokk merancang hari ni nak tengok movie Minyak Dagu sampai aku mimpi minyak dagu malam tadi. Bangun tidur je badan aku berpeluh peluh dengan hidung kembang kempis, kembang kempis. Semua gara gara hantu minyak dagu kejar aku dalam mimpi.


Kebongokan melanda bila rancangan semua cancel gara gara bangun lewat.

 "Apa ni anak dara bangun lewat?! Tolak rezeki tau bangun lewat!!"

Diam arhh. Dah bangun dah subuh tadi tapi tidur balik. Tu yang terlajak tu. 

Hawa la ni, aku dah nak tidur dah pukul 12 malam tadi. Dia sibuk nak nyanyikan aku lagu favourite dia sambil tepuk punggung aku. Tahu la aku ni kecik comel je, but aku bukan baby la senget!! Terus tak jadi aku nak tidur lepas dia tepuk aku tidur =..=

P/S: Hawa memang senget!!! Selalu buat aku tidur lewat dengar dia mengilai. Ngek tol kau ni!!

No comments:

Post a Comment