Wednesday 16 January 2013

C501 dalam sejarah

Assalamualaikum.

Serius aku rasa rindu gila dengan telefon tangan cap itik aku tu. Tak de ar itik mana, cuma kalau nak dibandingkan dengan phone zaman sekarang, enset tu menunggu giliran je jadi enset baling anjing.
sony ericsson c501

Enset ni mama and abah aku hadiahkan lepas aku dapat cemerlang SPM. Huh, aku sekolah menengah je aku antara pelajar cemerlang, masuk U aku la yang paling malas and ngokngek. Mama abah tau kemalasan aku kat U ni mmg teruk la aku kena marah. hahaha

Punya la aku sayang enset ni, aku langsung tak de hati nak tukar enset yg lebih canggih walaupun dah macam2 jenis yg lagi canggih keluar. Tapi enset ni dah tinggal sejarah. 

11 November 2012:
Aku baru balik dinner dengan kawan kawan aku. Balik dr dinner aku terus hantar baju ke dobi kat tingkat 1. Punya la perut aku memulas masa kat dobi tu, aku pun terus berlari tumpang toilet rumah member aku kat tingkat 1 tu jugak (R6103). Terlupa pulak aku masa tu aku tak tukar lagi seluar jeans aku. Dlm poket pulak ada enset, meng-order maut la gamaknye. Memang tengok jela enset aku tu jatuh dalam lubang jamban. Dah ar jamban cangkung. Kalau jamban duduk boleh lagi aku korek. 

Aku ni pulak dilahirkan dengan tangan kurang panjang. Lubang jamban la punya dalam. Berkilometer jauhnye habaq hang. Berserah jela aku. Enset tu aku tak kisah sangat lagi, tapi memory card tu yg buat aku terkilan. Byk kenangan aku dengan 'bapak kucing' hilang macam tu je.Sedih!!! (nangis guling2)

P/S: Hope roh arwah C501 bersemadi dengan aman dlm lubang jamban sana.


No comments:

Post a Comment