Wednesday 12 December 2012

Ikut suka hati aku la nak taip apa.

Assalamualaikum blogger2 sekalian.

Kabare? Warasss~ Haha, cucu jawa totok la katakan. Kena la cakap jawa.

"Ceyhh, puihhh la kau 'si penaip'. Cucu jawa konon. Atok kau je jawa, kau nak cakap jawa sepatah haremm pun kau tak reti."

Eh, suka hati aku la nak cakap apa. Ni blog aku. Tak nak layan aku berceloteh g main jauh2. Sikit pun tak heran la. *emo pulak tiba2*

By the way, aku kebosanan duduk kat puncak alam ni. No family, no friends, no boyfriend. Eh. hehe.

Hey betul apa. I'm already 20 y.o. okey. Tahun depan dah 21 tau. Mama aku cakap aku dah sepatutnya ada teman sehidup semati. Cewaahhh, ayat nak bom kebabooommm.

"Ada je sebenarnya kawan. Kau tu je yang suka duduk bawah tempurung sendiri 'si penaip' oi"

Hey kau!! Ye kau!! Boleh diam tak?! Aku tengah nak bercerita ni. HUH!

Nak cakap pasal jodoh? Ada je sebenarnya. Cuma aku ni agak berhati-hati sekarang.

Mama aku dah tetapkan itu dan ini. Bila aku kena tunang, bila aku kena kahwin, siapa jodoh aku. Tapi aku? Buat2 tak nampak n tak dengar je. Aku bukannya apa, aku cuma nak si dia tu yang cakap sendiri dengan aku kalau dia betul2 serius dengan aku. Kalau tak serius buat aku aku nak membazir masa aku je tunggu kau. Kan kan kan?

Huh, dah macam kisah novel pulak cerita aku ni. Kuikuikui~ *berkeladak bunyinya*

gambar ni tak de kena mengena pun. Saje nak letak sebab comel baby ni. =P

K la beb. Gua cau cin cau dulu. Babai XD

No comments:

Post a Comment