Sunday 25 November 2012

Publisiti Murahan Lyana Evan *Opsss

Assalamualaikum.

Dah nak masuk sebulan lebihkan aku tak update blog. Bukan aku tak nak update tapi mood nak update tu kurang sikit la. Hari ni aku nak cerita sikit pasal twitter yang tengah HOT dengan salah seorang minah cun rupa tapi attitude ke laut.

Aku bukan la baik sangat pun. Kadang2 aku ni pun ada jugak bergaduh dgn mama n abah aku. Tapi kita ni sebagai anak jangan la marah ayah tu sampai memBABIkan ayah sendiri. Seburuk2 mana pun ayah kita dia tetap ayah kita. Dia tetap yang berusaha menjaga n membesarkan kita.

Nak kata dia mencari publisiti murahan? MUNGKIN. Tapi tak ada cara lain ke nak cari publisiti. Wei malu la wei orang malaysia tak ada attitude macam kau ni. Aku malu ada rakyat malaysia macam kau ni. Kang buang negara kang kata kejam sangat. Dah mulut kau tu. Memang layak la kan kau duduk planet sana.

Ayah kau tak bagi kau keluar rumah? Tak apa la, ada sebab lain la dia tak bagi tu. Lain kali kan boleh keluar. Jangan la sampai mendoakan yang tak baik pulak kat ayah kau tu.

Dear Lyana Evan.
Dari pagi tadi tweet kau tak habis2 dengan perkataan babi. Please stop it. You know why? Babi kat hutan tu penat la tersedak je kau sebut2 nama dia. Dia tak gaduh dgn your daddy pun tapi dia pulak yang di sebut2. Dah la tu. Minta maaf la dgn ayah kau sebelum terlambat.


Aku bukan reka cerita nak menfitnah orang. Kalau tak percaya baca la tweet dia sendiri. @AinLyanaEvan

Apa yang kita mampu buat hanyalah berdoa supaya dia berubah. Tegur pun tak ada gunanya la. Pffffttt

No comments:

Post a Comment