Wednesday 15 August 2012

Me, he and she.

Assalamualaikum.

Setelah sekian lama aku menyepi, hari aku tiba-tiba rasa rindu dengan blog aku. Haaachuummmm. Bersawang dah blog aku nih.



Sorry blogku yang comel lagi lote, bukan niat aku nak meninggalkan kau, tapi selepas aku di timpa masalah yang sangat buat aku rasa nak gila, aku terus tak ada mood nak buka kau blog. So sorry. BTW, I miss you so much.

"Masalah?? Kau ada masalah apa wahai tuanku?" blog aku bertanya. 

Aku agak tertekan bila all the preparation dah siap, tiba-tiba si polan berubah fikiran. Aku tak pernah salahkan perempuan tu, tak pernah salahkan family dia or family aku. Tapi mungkin salah aku sebab layan mesej dia masa cuti sem lepas. Padahal sebelum ni dia mesej, aku nak tak nak je layan. Ntah macam mana masa cuti sem lepas aku balas pulak mesej dia.

Dan memang salah si polan. Kalau kau dah tau kau suka dia dari aku kenapa kau nak kita apa yg dirancangkan??

Hmm tak apa la, benda dah lepas dah pon. Aku dgn si polan mmg langsung tak pernah bertegur sapa walaupun kami tersempak. Tak pernah contact walaupun aku dgn family dia sangat rapat.

"Kau dengan perempuan tu macam mana pulak?" blog aku bertanya lagi.



Aku dengan dia ok je. Aku layan dia macam aku layan member-member aku. Aku cuba untuk memahami dia. Yela, kalau aku kat tempat dia, aku pon akan cuba protect hubungan kami walau apa pun cara. Aku paham sebab tu aku boleh terima dia but never untuk si polan.

Apa-apa pon, thanks si polan sebab pernah happykan aku walaupon sekejap. Kepada si perempuan pulak, thanks sbb dah kembalikan semangat aku balik and thanks sebab kau nak jadi kawan aku ni.

S E K I A N   ^_____^

No comments:

Post a Comment