Friday 17 August 2012

Diary

Assalamualaikum.

Di pagi hari terakhir Ramadhan tahun ni aku terasa hmmmmmm, aku rasa apa ye?? Aku rasa sedih kot. I'm not really sure my feeling. Aku rasa excited nak balik kampung jap lagi tapi aku tau akan ada banyak soalan dari saudara mara aku pasal majlis aku yg tak jadi.

Tension sangat rasa. Semalam lepas abah ambik aku kat Bahau, abah perli aku pasal tu. Walaupun dalam nada gurauan tapi aku sangat terasa.

Air mata meleleh je dalam kereta semalam. I can't control my self.

Before kami balik rumah semalam, kami singgah rumah Paklang. Lagi sekali buat aku pressure. Guess what?!!

Maklang aku tanya kenapa, kenapa dan kenapa. At that time, I only can smile and ask Maklang that I want to finish my study first. She didn't know what happen and I don't want everybody know what happen to me and him.

Lepas aku dalam kereta masa OTW balik rumah, laju je air mata aku mengalir.

Macam mana aku nak menghadapi soalan-soalan seterusnya kat kampung nanti????

"Ya ALLAH, kuatkan dan tabahkanlah hati aku untuk menerima semua dugaan ini  ya ALLAH. Sesungguhnya hamba mu ini sangat lemah."

No comments:

Post a Comment