Friday 16 March 2012

Intan Payung Aku

Assalamualaikum...

hari ini aku nak memperkenalkan kepada umum buah hati, jantung dan intan payung aku ni...

Dia ni ok, baik, comel..
tapi kadang-kadang dia garang...
aku takut jugak...

sepanjang aku kenal dan bersama dengan dia,
aku rasa seronok sangat, sebab dia selalu buat aku gelak dan tersenyum...
klakar la senang cerita..

"Hei, kinah... asal ko cerita pasal cinta ni... Geli la aku"


Hei kau, aku dah 20tahun ok..
so tak salahkan kalau nak cerita pasal cinta...
aku bukannya budak sekolah lagi yang hanya mengikut arahan orang..

Ceewaaahh, ayat tak boleh bla~

nak tau siapa??

KLIK KAT BAWAH NI




haaaa, NI LA DIA BUAH HATI AKU
comelkan
ni masa umur dia baru sebulan
hahahaha

Nama: Uying
Tarikh lahir: bulan 6 2010


comelkan??

uying memang suka orang ambik gmbar dia

menggoda la konon... haha



sangat nakal dan lincah bermain

ni semua gambar dia masa umur sebulan..
lepas aku masuk UiTM, aku tak dapat nak main dengan dia selalu...

sekarang dia dah besar...
umur dia dalam setahun lebih, dah nak masuk 2tahun dah pon...

tengok la ni aksi tak senonoh dia ni...

comel dia tidur

tidur mesti nak telentang... aduhaii~

suka menunjuk-nunjuk yang dia je yang boleh panjat

pastu mulalah tak boleh nak turun... hahaha

kaki dia terseliuh masa nak terjun dari pokok... sian

ikhlas dari mak angkat uying

S E K I A N   ^_^

No comments:

Post a Comment