Tuesday 13 March 2012

Botak Kepala

Assalamualaikum...

perasan tak sejak akhir-akhir ni aku jarangkan nak update blog?
exam!!

bukannya apa, aku tengah musim exam sekarang...
so kena tumpu dengan paper aku laaa...

DUIT~ 

duit ni mengalir macam air kan??
zaman dulu ada 100 ringgit tu paling kaya la tu,
tapi sekarang, 100 ringgit tu dah kira miskin...

macam aku, 100 ringgit tu macam 10 ringgit je...

bapak aku baru je bagi 100ringgit kat aku mase balik cuti baru-baru ni...
OTW balik UiTM puncak alam, guna duit lagi...
sekejap je dah habis dah...

arghhh tension aku...
sekarang nak jumpa seringgit dalam dompet aku pon susah..

makan??
nak makan pon kadang-kadang korek duit syiling..

susahkan hidup sebagai pelajar ni...

nak mintak duit dengan mama and abah, malu~
aku ni bukan jenis asyik mintak duit je dengan mama abah...

nak pinjam duit abang-abang malu jugak..
sebab aku tak pernah pinjam duit diorang seumur hidup aku...
diorang belanja aku ada laa...

nak kerja??
mama and abah aku awal-awal lagi dah larang aku kerja...
nak tumpu study katanya... ARGHHHH!!!

tiba-tiba terlintas lak dalam hati nak berenti belajar and kerja je...
tapi kalau mama abah aku tau mati la aku...

habis tu macam mana???

AARRRGHHH!!!
tak nak fikir...

S E K I A N   ~_~

No comments:

Post a Comment