Saturday 14 January 2012

Laporan K.I Terakhir

Assalamualaikum

Perhhhh, penat betullah hari ni...
tapi tak pelah...
K.I yg terakhir kn...
kali ni barulah aku rasa seronok masa K.I...

CERAMAH

first, pagi-pagi buta dah start dgn ceramah... ade 2 sesi...
agak mengantuklah... ceramah, biasalah tu kan...
emmm...

apa yang aku dapat dari ceramah tu ialah
cara nak koyakkan kertas

dan cara melukis  dgn penuh perasaan


hehehe....
nak wat macam mane
yang ni je yang kami mampu...

TREASURE HUNT



petang lepas zohor kami mulakan dgn aktiviti treasure hunt..
yang ni best sangat...
dalam kumpulan pun jadi sangat rapat walaupun lain-lain course

sementara menunggu orang lain sampai

kami 1group tapi aku selalu disingkirkan...  sebab aku tak pakai baju biru... 
jahat diorang...

cucu jahat singkirkan maid... bagitau atok...


kami group 1
nama group kami ITIK..
comey tak?
comey kan!!!
hehehe

ni lah facilitator kami...
ensemmmmm~




selepas semua sampai, kami diberi taklimat sebelum memulakan aktiviti...
pihak urusetia cakap setiap kumpulan akan ada seorang spy mereka..
and start dari tu, kami asyik menuduh orang je..

treasure hunt bermula

TELU~
LORO~
SIJI~
goooooo~

perbincangan group untuk baca kod rahsia

pada check point pertama, terlalu byk kekeliruan..
"RUMAH PEMANDU"
kat mana ni??
kt PK ke A5 ni???


serabut tengok kod rahsia ni... aku serahkan tugas ni kat korang jela ye...
hehehe

ok mari kita bernasyid di petang yang terik ni...
lalalalala~


baca kod jangan tak baca... aku tukang sokong je dari belakang 
wink3~




ni la kerja kami... orang dok pecahkan kod rahsia... kami dok bergambar...
senyumm~ 
^_^

dicermin

muka timah nak samseng...


lalalala~

gengster kampung jantung pisang

aku dibuli lagi.... haiyakkkk~


akhirnya tamattt~
mari tepuk tangan...
howwwyeayyy~

tepuk jangan tak tepuk....

group 1 (itik)

hasil kraftangan kami group 1... 
tempat letak pen+tabung

antara check point yang kami lalui...

bergambar bersama fesi itik... opsss~
bukan, fesi group itik la...
sorry encik... hehehe



PENYAMPAIAN HADIAH

kami group itik dapat saguhati je...
tak pelah, asalkan kami happy...
gmbar hadiah tak sempat nak snap la sebab dah di serbu oleh ahli group...
masing-masing laparkan...
nak wat macam mane...

apa-apa pun, BLURPPPPP~
kenyangnyaaa~
hehehe...

bila dah last-last barulah pihak urusetia bagitau yang sebenarnya SPY tu tak wujud...
dia sengaja buat mcm tu rupenya...
aarghhhh~
berdosanya aku dok tuduh orang...
hahahaha

SORRY RAFIQ...



FAMILY+MAID=WE


atok n nenek

oppsss~  salah gambar la... hehehe

haaa, yang ni baru betul... hehe

kami 1 family... aku je yang tersingkir.... maid la katakan...
benci3~



tamat sudah laporan hari ini...
SEKIAN~

No comments:

Post a Comment