Tuesday 31 January 2012

Clinical Practise

Assalamualaikum

Cik Kinah, ape perasaan cik kinah nak masuk praktikal balik??
Perasaan?? woowww!!!!
saya sangat cuak tapi teruja sebab saya dapat masuk ward postnatal, gynae and pediatrics...
yang paling saya teruja, buat pertama kalinya saya akan pergi ke Klinik Kesihatan Jalan Raja Abdullah, Cheras...

begitulah al-kisah si Kinah ni bila bertemu dengan sidang media siang tadi...

perghhhh!!!!
teruja kot...

TETAPI~



C U A K ! ! 
saje nak letak gambar itik, rindu dengan si itik homeh =P


kali ni aku dapat hospital sungai buloh, selangor first n second week.
Aku tak pernah lagi berpraktikal kat hospital tu..
Harap-harap semuanya baik-baik jelah

TETAPI
kali ini, aku punya jadual agak pelik,

minggu 1: H.Sungai Buloh, wad postnatal (shift pagi)
minggu 2: H.Sungai Buloh, wad postnatal (shift petang)
minggu 3 & 4 : KK Jalan Raja Abdullah (office hour)
minggu 5: H.Ampang, wad gynae
minggu 6: H.Selayang, wad pediatrics

pelikkan??
3 hospital dan 1 KK dalam semester ni saje...
kalau tak, sebelum-sebelum ni aku praktikal 1 hospital je..

hasrat aku untuk ke Hospital Klang dan Kajang tak kesampaian...
tak pelah...
L A Y A N  jela ~

yang penting aku dapat banyak ilmu kat sana nanti...

good luck to all student HS110/4

S E K I A N

No comments:

Post a Comment