Tuesday, 3 April 2012

to BEE


itu yang terbaik

S E K I A N   ^_^

True Story

Antara yang pelik tentang perempuan..


tapi memang betul pun... 
sebab aku pun macam tu... hehehe

S E K I A N   ^_^

jANgan Baca

Assalamualaikum

Haaaccummm!!! (bersin)

perghh, berhabuk dah blog aku ni..
bukan setakat blog, FB and twitter aku pon dah berhabuk 1 meter..

nak mengharapkan maid bersihkan habuk blog aku ni memang tak geraknya la..

bukannya apa, aku busy dengan exam dan praktikal..
habis exam terus kene kerja..
tak menyempat pun nak balik kampung halaman menjenguk kerbau yang tengah merindui aku ni..

tiap-tiap hari mak aku call aku, "camne exam? camne praktikal?"


okeh jela mama.. cuma penat yang melampau masa praktikal tu..
nak kata banyak kerja tu tak jugak..
penat menunggu sebab tak ada kerja ada laa..

member aku yang sorang ni siap bangga semacam bila dapat kerja kat ward..
nak buat kerja pon berebut di sebabkan kerja yang begitu limit..
nak buat macam mana, kami dapat ward yang tak busy..

"kau ni kinah, dapat ward yang busy bising cakap penat..
dapat ward tak busy pun nak bising jugak ke??"


eh aku lagi suka ward yang busy la.. tak ada la aku menyengeh je kerjanya..

rakan seperjuangan (makan time!!)

tapi apa-apa pun, praktikal memang best (erkk, tipu je kot)

S E K I A N   ^_^

Thursday, 22 March 2012

Just For You

Assalamualaikum

cuba teka, hari ini birthday siapa??

JENG-JENG-JENG~

hari ni birthday mama...
ibu kepada Sakinatul Hayati
isteri kepada En. Reduan

Beliau di lahirkan pada 22 march 1964, kira sendiri la berapa umur mama saya sekarang okeh...
^_^

actually, saya tak perasan hari ni 22 march,
saya ingat hari ni 21 march,
tengah online tadi baru la perasan hari ni 22 march..
terus la saya capai fon call my mama..

macam biasa, setiap kali saya cakap, "mama. happy birthday!!"
mama akan jawab, "eh, hari ni birthday mama ye?? mama pun dah lupa.."


it's ok, achik akan selalu ingatkan mama birthday mama bila ye..

A C H I K   S A Y A N G   M A M A  ! ! !



S E K I A N   ^_^

Sunday, 18 March 2012

Bila Perempuan Tengok Bola

Perempuan ni spesis aku la ni..



Bola??
Mana aku layan beb!!


S E K I A N   ^_^