Thursday 14 March 2013

Masalah, masalah masalah!

Assalamualaikum.

Lama sudah aku tak melawat blog sendiri. Welcome home sakinah!!

Well, susah jadi VViP ni. Kesana kemari org sentiasa panggil. Hahaha *gelak setan*

Bukannya apa, final exam 2 minggu lagi. So, tak ada masa la aku nak hadap blog aku ni tiap2 hari (tak study pun sebenarnye :P). Gila kau 2minggu lagi nak exam. Walaupun sem ni aku 1paper je, tapi nak mati jugak aku nak study 1paper ni. Mama tolong!!!

"Semakin dekat exam, semakin byk masalah yang timbul." 

Hypothesis tuuu. Tapi memang betul pun. Macam2 masalah yg timbul bila exam dah dekat ni. Masalah kad matrix hilang, masalah nak study sebab malas, masalah duit, masalah cinta, masalah nak tidur.

Wait! What?? Masalah cinta??

"Wow, kinah ada masalah cinta wei."

Memang pun. Aku ada masalah untuk cintakan buku. Tak habis2 hidup nak enjoy tak study benda. Wahai Sakinah, sedarlah diri kau tu dah final year. Lagi 2minggu pulak tu nak exam. Study la woi!!

Okey, 30minit!! Aku nak study blog dulu. Hehehe

No comments:

Post a Comment